SENDEN NEFRET ETMEMİN 10 SEBEBİ



                                           

                  SENDEN NEFRET ETMEMİN 10 SEBEBİ


1999 yapımı dramatik bir lise filmi.

Cameron okulun en güzel kızı Biance¹ye ilgi duymaya başlar ve onunla çıkmak ister. Biance okulun en güzel ve havalı kızı olmasına karşın ablası Cat oldukça sert, feminist ve kimsenin hoşlanmadığı bir kızdır.
Biance ve Cat¹in babası oldukça muhafazakar bir adamdır ve kızlarının erkek arkadaşları olmasına karşıdır. Ama artık kızlarına söz geçiremeyen Walter bir kural karşılığı kızlarının erkek arkadaşları olmasına izin verir. Kural her iki kardeşin de aynı anda sevgilisi olması ve her gittikleri yerde birbirlerinden ayrılmamalarıdır.
Tabi babası Cat¹in sevgilisi olmasının imkansız olduğunu düşünür ama Cameron bunun üstesinden gelip Cat için bir sevgili aramaya başlar ve okulun başka bir sert çocuğu olan Patrick gözüne çarpar. Patrick ve Cat¹in sevgili olması için elinden geleni yapar.

Klasik bir Amerikan High School filmi. Eğer bu tarz gençlik filmlerini seviyorsanız kaçırmamanız gereken bir film. Filmin senaryosu kadar parçaları da çok iyiydi.
Filmin başrollerinde Heath Ledger ve Julia Stiles var.


  • Replikler

-- Kimseye istediğin şeyi hak etmediğini hissettirmelerine izin verme.

--Cat: İnsanların beklediği şeyi yapmaktan hoşlanmıyorum. Niye kendiminkiler dururken başkalarının isteklerine göre yaşayayım?
Patrick: Sen de onları en başından hayal kırıklığına uğratıp işi sağlama aldın, ha?
Cat: Onun gibi bir şey.
Patrick: Öyleyse beceremedin
Cat: Neden?
Patrick: Çünkü beni hiç hayal kırıklığına uğratmadın.

-Cat¹in yazdığı şiir.
Benimle konuşmandan ve saç stilinden nefret ediyorum.
Arabamı kullanmandan ve bana bakmandan nefret ediyorum.
Büyük asker botlarından ve beynimi okumandan nefret ediyorum.
Senden o kadar nefret ediyorum ki, senin için bir şiir bile yazdım.
Nefret ediyorum her zaman haklı olmandan nefret ediyorum
Yalan söylemenden nefret ediyorum
Beni güldürmenden ve ağlatmandan nefret ediyorum
Yanımda olmadığın ve aramadığın zamanlardan da nefret ediyorum
En çokta senden nefret etmenin yanından bile geçememekten nefret ediyorum.

  • Filmden Kesitler





Yorumlar